Kritizálós

Két tag, DanielRock és FreeHand azon van, hogy elmondják véleményüket a nagyvilágnak napjaink könnyű irodalmi ágainak über-képviselőiről... tabuk nélkül, természetesen

Béla, a kabalahörcsög

Friss topikok

  • DanielRock: mindenképp :P az mindig is legends lesz (2008.05.30. 11:48) A Sebhelyesarcú
  • BlackSheep89: A Simpson család az egyik legviccesebb film, amit valaha láttam. A sorozatot sosem szerettem, és e... (2008.05.22. 22:19) A Simpson család
  • BlackSheep89: Sterintem abszolút szórakoztató filmet raktak össze az alkotók. A Macsakafogó számomra a magyar fi... (2008.05.22. 22:16) Macskafogó 2.
  • DanielRock: Miből gondolod h nem éreztem át? Ha EZEK a részek nem voltak abszurdak, akkor semmilyen sem. VAnn... (2008.05.14. 23:14) Sin City - A bűn városa
  • FreeHandz-DanielRock: Úgyvan! Ez sztem mindenidők egyik legjobb musical-e... imádom minden számát (2008.04.23. 17:12) Hair

Painkiller, avagy életem egyik legnagyobb csalódása

2008.02.25. 23:27 FreeHandz-DanielRock

Egy példa, hogy a szerelem első látásra mér hülyeség! Régen még az általánosban, az ötödik osztályban jött ki a Painkiller (most kilencedikes vagyok). Szóval, akkor eldöntöttem, hogy életem árán is, de valahonnan megszerzem. Végülis megtaláltam, de amit akkor láttam... gyerekek, ne tudjátok meg...


A nagy találkozás

Ugyebár régen a demojával játszottam. Jellemzem pár szóval a demot: Fordulatos, izgalmas, egyszerű, és megtalálható benne a félelmetesség - valamilyen szinten. Korához képest a grafikája gyönyörű, a fény-effektek nagyon ott voltak. A fegyverek effektívek voltak, magyarul nem 100 lövéstől haltak meg

Az egyik poént már lelőttem, de azért had írjam le tapasztalataimat. Pénteki napon töltöttem le, de aznap sajnos nem próbálhatam ki, hogy mér az magánügy. A bizonyos programom hétvégenként szokott lenni, vasárnap délután általában otthon vagyok. Na jólvan, hazaérek apám Need for Speed-ezik a gépemen... csak nem égi jeleket kapok? Ez már akkor kezdett bizonyossá válni, amikor a hasfájással kényszerültem oda, ahová a roma is egyedül jár. Én mindig is türelmes gyerek voltam, bár erről anyám tudna mesélni. A lényeg, hogy a sok várakoztatás után is csak egy kicsit remegett a lábam...
Végülis feltette, ha nem tette volna fel, akkor nem tudnék erről írni.
Tudniillik én a Battle Out of Hell nevezetű kiegészítővel töltöttem le. Elvileg lett volna választásom hogy az elsővel kezdjem, de az valahogy rosszul jött ki. Egy temető közepére éledtem, de valahogy átmentem a földön, és megdöglöttem. Nem is gond, viszem a Battle out of Hell-t, ami elvileg sztorin kívül semmiben sem különbözik az alapjátéktól.
- 1000 féle fegyver van, de mindegyik hasztalan. Egy körfűrésszel mindenkit és mindent kinyírsz.
- A sztori abszolút silány
- A zenék sz*rok
- Az ellenségek ugyanolyan táposak
- Halál unalmas az egész, jössz-hentelsz-mész stílus.
- A Főellenségeknek nem kell taktika, telepumpálod őket fadarabokkal (igen, a töltény van fából... vagyis a töltény az fa)

Annyi pozitívum van benne, hogy a grafikája még ma is szépnek számít. Meg ahogy szét lehet hentelni a tömeget... balszerencsétekre letöröltem, de ezt mindenképp be akartam volna mutatni.
Akárhogy is, balszerencsénkre ez nem elég...

[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]
Semmiképp se szerezd meg... ismétlem: SEMMIKÉPP!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kritizalos.blog.hu/api/trackback/id/tr50354571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása