Kritizálós

Két tag, DanielRock és FreeHand azon van, hogy elmondják véleményüket a nagyvilágnak napjaink könnyű irodalmi ágainak über-képviselőiről... tabuk nélkül, természetesen

Béla, a kabalahörcsög

Friss topikok

  • DanielRock: mindenképp :P az mindig is legends lesz (2008.05.30. 11:48) A Sebhelyesarcú
  • BlackSheep89: A Simpson család az egyik legviccesebb film, amit valaha láttam. A sorozatot sosem szerettem, és e... (2008.05.22. 22:19) A Simpson család
  • BlackSheep89: Sterintem abszolút szórakoztató filmet raktak össze az alkotók. A Macsakafogó számomra a magyar fi... (2008.05.22. 22:16) Macskafogó 2.
  • DanielRock: Miből gondolod h nem éreztem át? Ha EZEK a részek nem voltak abszurdak, akkor semmilyen sem. VAnn... (2008.05.14. 23:14) Sin City - A bűn városa
  • FreeHandz-DanielRock: Úgyvan! Ez sztem mindenidők egyik legjobb musical-e... imádom minden számát (2008.04.23. 17:12) Hair

Bevezető

2007.12.02. 08:45 FreeHandz-DanielRock

Hájder!

Üdvözlök mindenkit - FreeHand nevében is - az oldalunkon! Én DanielRock vagyok, az oldal főadminja... bár ezt a blogot ketten vezetjük. Maga az ötlet - hogy jöjjön létre a blog - az FreeHand ötlete volt, csak az hogy miről szóljon, az az én ötletem volt. Az oldal célja, hogy megmondjuk nektek hogy milyen diszket szabad venni, és mit nem. Kalózoknak mit szabad letölteni, és mit nem. Persze nem manipulálunk titeket idegileg, csak az észt oszjuk. Hogy mennyire fogadjátok el az magánügy. Ha valami nem tetszik, akkor a kommentelési lehetőség bárkinek elérhető.

Mikre lehet számítani?

- Zenék kritizálása
- Filmek kritizálása
- PC-s, és konzolos játékok kritizálása
- Alkalomadtán honlapokat
- esetleg neadjisten az Életet is kritizáljuk :P

Szponzorunk még nincsen, vagy más olyan akit/amit reklámozni kéne... ezért elköszönök

Jó szórakozást ;)

 

DanielRock

 

 

U.i: a nevemet kéretik egybe írni... tehát nem Daniel Rock vagyok... DanielRock

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kritizalos.blog.hu/api/trackback/id/tr83249448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács János 2007.12.02. 20:05:58

az enyémet meg lehet külön is :P

Sándor 2007.12.29. 14:14:01

te hülye vagy

FreeHandz-DanielRock 2007.12.29. 14:51:22

kössz... egyéb kérdés?

DanielRock
süti beállítások módosítása